6 תשובות
ברור אני מטיילת שם כל שבת
אי אפשר להיות שם, זה בסיס סודי וסגור, רוב האנשים שעובדים שם גרים שם וחתומים על הסכם סודיות מטורף
מי שמשרת שם
הייתי שם אתמול עם חברים
בטח מה כל יום עובר שם אומר שלום לחיילים
לא זה אזור מסווג של הצבא של ארהב אסור להיכנס לשם ללא אישור של הממשלה. רק מי שעובד שם יכול להיכנס...