3 תשובות
בייסיקלי
קואליציה זה הממשלה,
אופוזיציה זה שאר המפלגות שנכנסו לכנסת אבל לא לממשלה, כלומר עברו את אחוז החסימה
שואל השאלה:
יש הבנתי ^ תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אמג בואי נלמד ביחד לבגרות^
אתה לומדת מסבירה בשיטה שאני ממש מתחברת
אנונימית