3 תשובות
בייסיקלי
קואליציה זה הממשלה,
אופוזיציה זה שאר המפלגות שנכנסו לכנסת אבל לא לממשלה, כלומר עברו את אחוז החסימה
קואליציה זה הממשלה,
אופוזיציה זה שאר המפלגות שנכנסו לכנסת אבל לא לממשלה, כלומר עברו את אחוז החסימה
שואל השאלה:
יש הבנתי ^ תודה
יש הבנתי ^ תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אמג בואי נלמד ביחד לבגרות^
אתה לומדת מסבירה בשיטה שאני ממש מתחברת
אמג בואי נלמד ביחד לבגרות^
אתה לומדת מסבירה בשיטה שאני ממש מתחברת
אנונימית
באותו הנושא: