4 תשובות
אל תחזרי אליו רק כי את בודדה, כי אם זאת הסיבה אתם פשוט תפרדו שוב ויכאב לך עוד פעם. תנסי להתמודד עם המצב שאת נמצאת בו ובאמת שאחכ הכל יהיה לך יותר מובן ואולי בכל זאת תרצי לחזור אליו
תחשבי על הסיבה שנפרדתם מכתחילה ואם זה היה משהו שקשור לבגרות שלכם ואת חושבת שעכשיו את מוכנה לכי על זה
שואל השאלה:
ניסיתי, לא הולך.
אנונימית
תזכרי שהייתה סיבה שנפרדתם, תכירי מישהו חדש
xm1