8 תשובות
ממש לא
עם מי עוד את חושבת אני עושה תחרויות?





סתם לא, אבל אני לא מתבייש
במקרה שלי בכלל לא שומעים את שלי זה חלש אחושילנג
אנונימית
זה טבעי יונאו אבל לא הייתי שמחה שמישהו בכלליות ישמע דבר כזה.
חחחח למה שאני אתבייש?
לא, לפעמים גם יוצא לי גראפסים כמו של גבר בסופו של דבר הם כבר גם ניגבו לי את התחת שהייתי בת 2 חחח אין לי מה להתבייש זה ההורים שלי