5 תשובות
זה נראה מגעיל רק כשצובעים לצבע מכוער או שהולכים לספר לא טוב, ספר טוב יצבע את השיער יפה
משום שהם לא חושבים שזה "מגעיל רצח כלכך".
שואל השאלה:
זה הדבר הכי מגעיל שראיתי כמה אני נגעל מבחורות כי הם צבעו שיער וגם גברים שצבעו זה מגעיל רצח למה פאקינג רק מי שמתחת לגיל 20 לא צובע מה זה חוק או משהו
כי לא נראה לי ששאלנו את דעתך? אני צובעת את השיער כי בא לי, כי אני אוהבת את זה. וקודם כל תלמד לדבר ואז אפשר יהיה גם להבין מה אתה כותב.
אני מתחת לגיל 20 וצובעת פשוט כי אני חושבת שהשיער שלי משעמם בצבע הטבעי שלו ואני אוהבת את הצבע שבחרתי