4 תשובות
יש הרבה מאוד שחקני כדורסל שהם נמוכים...
אף פעם לא לוותר על משהו שאתה רוצה ואתה יכול להצליח בו.
אף פעם לא לוותר על משהו שאתה רוצה ואתה יכול להצליח בו.
אתה עוד קצת תהיה 1.70 וזה ממש בסדר לגיל שלך חחח, תרשם ברור הם לא מתייחסים לגובה בחוגים ובאימונים כאלו, הייתי באיזה חוג כדורסל בגיל 13 והייתי גמדה כנראה
גם אני החלטתי שאני רוצה להיות בכדורסל ושנה הבאה אני נרשמת ואני חושבת שהגובה לא משנה ולא יהרוס לך אתה גם יחסית גבוהה וזה ממש סבבה אני 1.58 ואני משחקת כדורסל וקולעת
שואל השאלה:
טוב תודה רבה על העזרה באמת אוהב אתכם❤
טוב תודה רבה על העזרה באמת אוהב אתכם❤
באותו הנושא: