2 תשובות
אין שום הצדק בעולם לעשות חרם.
במיוחד לא מסיבה כזאת.
ועלי גם היה חרם לא מוכרז רשמית אבל היה.
בגלל שמי שהפסיקו לדבר איתי היו מהמקובלות מאוד אז כל השאר כדי כאילו להיות חברות שלהן הפסיקו גם.
אחרי זה הן התנצלו ואמרו כמה רעות היו.
פשוט עזבי ותמחקי את זה
למרות שזה באמת מסוג הדברים שלא שוכחים לעולם וזה אפילו משאיר צלקות שצפות בחיים
במיוחד לא מסיבה כזאת.
ועלי גם היה חרם לא מוכרז רשמית אבל היה.
בגלל שמי שהפסיקו לדבר איתי היו מהמקובלות מאוד אז כל השאר כדי כאילו להיות חברות שלהן הפסיקו גם.
אחרי זה הן התנצלו ואמרו כמה רעות היו.
פשוט עזבי ותמחקי את זה
למרות שזה באמת מסוג הדברים שלא שוכחים לעולם וזה אפילו משאיר צלקות שצפות בחיים
סבבה והכל היא ממש לא צודקת כאילו ממש לא
באותו הנושא: