4 תשובות
אין שום מבחן במיון לוחמות. זה נטו יום שמסבירים לך על כל סוגי הלוחמה לבנות עם הרצאות וכאלה ואז את מקבלת שאלון כזה לדרג את התפקידים שם..
שואל השאלה:
טיס זה לא תחת ההגדרה של לוחמה.. הכוונה לקרקל, אריות הירדן.. וכו
אנונימית
לא נראה לי בגדודים עושים אבל כן צריך צריך לעבור גיבוש בטיס או חובלים