4 תשובות
אין שום מבחן במיון לוחמות. זה נטו יום שמסבירים לך על כל סוגי הלוחמה לבנות עם הרצאות וכאלה ואז את מקבלת שאלון כזה לדרג את התפקידים שם..
שואל השאלה:
טיס זה לא תחת ההגדרה של לוחמה.. הכוונה לקרקל, אריות הירדן.. וכו
טיס זה לא תחת ההגדרה של לוחמה.. הכוונה לקרקל, אריות הירדן.. וכו
אנונימית
לא נראה לי בגדודים עושים אבל כן צריך צריך לעבור גיבוש בטיס או חובלים
באותו הנושא: