7 תשובות
תרופות, אבל זה לא ממש עוזר. אני די מכריחה את עצמי לא לסטות למחשבות אחרות..
לי יש, לא לוקח כדורים לזה
האמת שיש לחברה שלי, היא הייתה לוקחת ריטלין אבל נראה לי היא הפסיקה לא מזמן. היא הלכה לכל מיני שיחות אני חושבת, היא עושה מדיי פעם תרגילים כאלה במחשב. קשה לה עם זה, אבל היא מנסה להתמודד ואני מנסה לעזור לה כמה שאני יכולה.
ר י ט ל י ן
שמונה שנים חייתי בלי
חזרתי מחוסר ברירה
לגבי כל מי שרשם פה רטלין אני לא חושבת שזה מתאים לכל אחד יש לזה תופעות לוואי ועל כל אחד זה משפיע אחרת
אפשר לאמן את העניין הזה למשל להרגיל את עצמך למחשבות שקטות להתרכז או לעבוד על אוטומט..את יכולה להעזר גם במוזיקה שהיא תיהיה המסיח דעת ובוא זמנית המרכז שלך (כלומר תאטום אותך מכל רעש אחר ותלמדי להתעלם ממנה) זה מה שאני עשיתי למשל או אטמי אוזניים
אני הייתי ממליצה לנסות להתמודד ללא כדורים זה לא בריא ככ להסתמך עלהם
כמו כן יש מאכלים (קראתי ממחקרים) שיכולים לעזור
אם תרצי לדבר בפרטי בשמחה :) אשלח לך את מה שקראתי
אבל זה לא רק ריטלין
למי שלא מתאים ריטלין הוא יכול לקחת משהו אחר
אטנט, קונצרטה
יש שפע של סוגים
אם למישהו לא מתאים משהו אחד הוא עובר למשהו אחר