6 תשובות
אחמד
איסל
גאורגי
דניאל
איזבל
אברם
אמילי דניאל תומר סיון אבל לדעתי כל שם יפה
בנות- בל/דיאנה/ליב/קלואי/אוליביה/לילה/אן
בנים- דילן/בראיין/ליאם/ג'יימס/ג'סטין/שון/ג'וש/קמרון
בנים: איאן, מייקל, ליאם, אדם ,דניאל, ג'קסון

בנות: אליסון, אלין, אשלי, דיאנה
בנים: בן, מייקל, תום, דניאל ועומר שזה השם הכי יפה לבנים אבל שם ישראלי
אנונימית
בן (באנגלית זה קיצור של בנג'מין)
תום
לורן
אדיסון
אבי
היילי
קיילי
קורטני
קים
אריאנה
קלואי
קנדל
קריסטן
כריס
ריילי
רוי (לא רועי, רוי, באנגלית ככה הם קוראים לשם הזה)
דון (גם לבנים וגם לבנות)
אנה
אן
אמה
אמי
אמילי
נינה
אשלי
דיאנה
בן
סין/שון (שון זה גם יפה, אבל זה חא אמריקאי, באנגלית השם זה סין, לא china, אלא sean)
ג'וש
ג'וני
ג'ון
ג'סטין
בריאן
ריאן
ליב
אלייה (לא אליה, אלייה, כלומר eleah, יש גם leah, אבל זה לא נשמע כמו לאה, זה נשמע כמו לייה)
אל/אלי (לא אל במובן של אלוהים, אל ואלי ככה: elle/ellie, אלה שמות מאוד יפים בעיני)
יש גם אלה, שזה לא אלה כמו שאומרים על העץ אלה, הכוונה לשם האמריקאי ella, אבל בכוונה לא כתבתי אותו למעלה עם האלי ואל.
טוני
מייק
מייקל
ג'ק
ג'סי (אבל לבן)
אוון
נואה (לא נועה/נעה, נואה, שם לבן, כותבים את זה noah)