4 תשובות
כנראה את מתפדחת שזה יהיה גם עם ההורים שלך וגם חברים...זה לא מוזר זה מובן
לגיטימי
שואל השאלה:
שכחתי לכתוב שאני רוצה שהם יבואו אבל מצד שני לא, אני יודעת שאני מתוסבכת
אנונימית
לכי עלזה
נשמע ממש נחמד
מאמינה שתהנו
זה לא שההורים שלך יושבים איתכן שם ופותחים שיחה