2 תשובות
לא חייב מסמך מטיפול קודם. יש ראיון אישי ואימותי נתונים ושם שואלים שאלות על החיים, אז אם אמרת משהו מדאיג גם אם זה שיך לעבר והתאוששת, ישלחו אותך לקבן.
יתחילו משאלות כלליות- על אובדנות, מחשבות טורדניות, אימות נתונים, על חברים, לימודים, איך אתה עם משמעת צבאית וכל התנאים כמו אוכל מקלחת וכולי ואז ספציפי למצבך