7 תשובות
מוזר עכשיו זו הנורמה המקובלת ומי שיגיד אחרת שקרן
כי יש ילדים זבל בעולם שלא מקבלים אנשים שהם לא כמוהם.
תלוי עד כמה מוזר ואיך..
אנונימי
תהיו מי שאתם רוצים ותשימו פס על מה שאומרים.. אני כל החיים שלי הייתי מוזרה ודי חטפתי ביקורות על זה
יאלה הפגנה!!!!!!
כל אחד והמוזר שלו כולנו בני אדם וכל אחד מאיתנו שונה
לדעתי כולנו מוזרים. וזה בסדר, אנשים פשוט לא יודעים איך לקבל את השונה מהם כי קשה או מפחיד או משהו כזה
באותו הנושא: