2 תשובות
אני חושבת שכדאי צמה, ככה שתקומי בבוקר ויהיה לך סוג של בייביליס כזה, זה מהמם....
לסרק ולייבש אותו ועם את רוצה לאסוף אז לא ישר לאסוף אותו כי היה לו סימן של גומיה