5 תשובות
30 ליוני
0FF
^לא בטוח@!
יש עכשיו עימותים .
שואל השאלה:
זה לא נראה לי הגיוני שעדיין לא החליטו אם מסיימים ב18 או ב30
אנונימי
זה הגיוני
יש כל הזמן עימותים הקורונה זה נושא מסובך מאוד אם הייתה קורונה שהשביתה את כל עם ישראל אז הכל הגיוני
שואל השאלה:
זה לא כי אני למדתי כל הזמן של הקורונה מ8 עד 3
אנונימי