3 תשובות
אוקיי, אז אם ככה..
אמרת שהוא ביישן, אז אולי יהיה לו קצת קשה לעשות את הצעד הראשון.
לכן..אם את מרגישה שזה כבר מתאים, את זאת יכולה לנסות לעשות אותו.
נסי פעם שאת עוברת לידו, רואה אותו, לעצור ולנסות לפתח שיחה,זה סימן שאת שמת לב אליו ורוצה להתחיל לפתח קשר.
את יכולה להתחיל בהיי, להציג את עצמך. לשאול עליו.
שואל השאלה:
כן האמתי שכן הוא בול הטעם שלי
וגם נראה ממש חמוד ואני אוהבת את זה שהוא ביישן כזה זה ממש מתוק
אנונימית
לדעתי הוא ממש דלוק עלייך,זה סימנים שממש מעידים על כך.
ולגבי מה את צריכה לעשות,זה הכול הרגשה שלך . את מרגישה איזה משיכה אליו? חיבה? הוא מוצא חן בעינייך?