6 תשובות
כן יש תרגילים נראה לי
יש ישורים ניתוחים וזה.. אבל למה את צריכה את זה? הכי יפה טבעי אז מה אם יש בליטה
תלמדי לאהוב אותה :)
תלמדי לאהוב אותה :)
שואל השאלה:
פשוט זה ממש מפריע לי אבל רציתי יישור בלי ניתוח כי ממש ממש קטן
פשוט זה ממש מפריע לי אבל רציתי יישור בלי ניתוח כי ממש ממש קטן
אנונימית
גם לי יש אף כזה.. אני לא רואה בו שום בעיה.. יש אפים הרבה יותר נוראיים מאשר שלך תאמיני לי... אני לא חושבת שיש תרגילים אבל יש ניתוחים ונראלי הם יעשו את האף יותר מכוער;)
בליטה קטנה האמת לדעתי זה מהמם
שואל השאלה:
רין בזה בעיה ויש יותר גרועים אבל זה מציק לי זה נראה כאילו האף שלי עצוב חח
רין בזה בעיה ויש יותר גרועים אבל זה מציק לי זה נראה כאילו האף שלי עצוב חח
אנונימית
באותו הנושא: