12 תשובות
מה באמת??
לאן זה הגעה כבר?
אנונימית
כן למה לא?
אנונימית
כןן אני רוצה
שואל השאלה:
כן מגיבה ראשונה באירופה יש ובניו זילנד אוסטרליה ואפילו בסוריה ואיראן וגם כאן ב"פלסטין" עשו גרפיטי של ג'ורג' פלויד
אנונימית
כן אחרי שראיתי מה קרה שם, כן
אני אלך.
וכן יש באוסטרליה,יש לי סרטונים של קרובי משפחה ממה שהולך שם,אני גאה :)
לא,אני בעד ההפגנות אבל בשום צורה זה לא קשור לישראל אבל אם הייתי בארצות הברית הייתי הולך
אני אלך כי אני לא מסכים עם הגזענות,אבל מצד שני אני לא מסכים עם וונדליזם גם כן אז..
לא, כי הוא היה אנטישמי
אנונימי
לא, כי הוא השתייך לקבוצה אנטישמית
בארץ כולם ימנים עלובים שם זה אנרכיסטים