5 תשובות
למה.
אני חושב שזה לא טוב
תפסיקי עים זה
תקשיבי את אחת המוזרות פשוט תפסיקי עם זה מה משעמם לך בחיים
לא ממליצה לך להמשיך.
כל מה שאת עושה כעת בתקופה שהוא תינוק, ישפיע עליו כשיהיה בוגר.
אם בא לך על כלב פחדן ועצבני... זו הדרך. אז המשיכי.
אך אם בא לך על כלב שבטוח בעצמו, עם שמחת חיים , עליך לחזק לו את הבטחון ולא להוריד.
להראות לו המון אהבה , לפנק, לשחק, ולא להפחיד אותו יותר אף פעם.