6 תשובות
וי ככ גם לי יש את הרגיל
שואל השאלה:
לי כבר אין אייפון 8 יש לי אייפון אחר אבל עד היום אני שומעת אנשים מדברים רק על ה8 פלוס
נותן לי הרגשה שאני היחידה בעולם עם ה8 הרגיל חח
לי עכשיו יש את הרגיל :/
לי יש.... ולעוד מלא אנשים, לדעתי זה הכי טוב בגלל הגודל
גם לאמא שלי יש את הרגיל
לי יש כרגע את הרגיל