7 תשובות
שאת מושלמת אהל חסרת ביטחון עצמי
את חסרת ביטחון
אני הייתי לוקחת את בתור העלבה.
כי זה פשוט אומר שחוץ מיופי אין בך כלום כי יופי בלי כלום בפנים הוא כלום.
אני בכללי לא מבינה אנשים ביישנים שאז מתבכיינים על דברים כאלה
כי זה פשוט אומר שחוץ מיופי אין בך כלום כי יופי בלי כלום בפנים הוא כלום.
אני בכללי לא מבינה אנשים ביישנים שאז מתבכיינים על דברים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני חושבת שאני ביישנית
פשוט זה מה שאומרים עליי
לא אמרתי שאני חושבת שאני ביישנית
פשוט זה מה שאומרים עליי
כן אבל אם זה מה שאומרים עלייך כנראה שזה מה שאת משדרת.
אנונימית
שאת יפה. מיסתורית וביישנית ושאת לא מרגישה בנוח בבית הספר
זה ממש בסדר שהביטחון שלך נמוך. וקחי את זה כמחמאה. הם אומרים שאת מושלמת מה את עוד יכולה לאחל לעצמך? שיגידו שאת מכוערת
באותו הנושא: