2 תשובות
אהובה שלי .
אני אומנם כיתה יב ולא יא(יא עושים בדרך כלל צו ראשון לא?)
אני גם מלאה, אישה אמורה להיות מלאה בכל טוב ,
היא לא אמורה להיות דמות מהסידרה ווינקס או בראץ או ברבי.
את יפה כמו שאת לא משנה אם את מלאה או רזה...
הכל עניין של איך *את * מסתכלת על זה:
אם תחשבי שאת יפה ומהממת - יעלה לך הביטחון
ובאמת בסופו של דבר תחשבי שאת יפה -כי זה נכון!!!! (תאמיני לי מניסיון!!)

:) בהצלחה בצו ראשון
את מלכה .
תסתכלי בדרך חיובית❤
פה לכל דב4