13 תשובות
חח
אני לא רואה, אבל וואלה זה מביך רצח
אני לא רואה, אבל וואלה זה מביך רצח
כאילו זה דיי מוזר
חחח לא אני אפילו שכנעתי חצי כיתה לראות גם... אני גאה במעשים שלי חחח
שואל השאלה:
זה לא מוזר זה מביך
קצת
זה לא מוזר זה מביך
קצת
אנונימית
לא, מה אכפת לי
אני רצה בבית ספר בריצת נארוטו
כל הבגדים שלי אנימה
ואני מדברת על זה
אני גאה בזה
אני רצה בבית ספר בריצת נארוטו
כל הבגדים שלי אנימה
ואני מדברת על זה
אני גאה בזה
מה את רצינית? אני התחלתי לראות ואחר כל כך גם כל החברים שלי מה יש להתבייש בזה ?
אנשים יעריכו אותך שתדעי לעמוד על שלך ולא לחשוב ישר מה יגידו עליי
כל אלה שאומרים מביך....זה אנשים שלא מודעים מה זה אנימה אז זה יהיה דפוק להתייחס אליהם כי הם לא מבינים בכלל מה יש בזה וזה. חבר שלי אמר את זה לפני כמה שנים והייני מסתלבטים על זה ועכשיו הוא מכיר יותר אנימות ממני
אנשים יעריכו אותך שתדעי לעמוד על שלך ולא לחשוב ישר מה יגידו עליי
כל אלה שאומרים מביך....זה אנשים שלא מודעים מה זה אנימה אז זה יהיה דפוק להתייחס אליהם כי הם לא מבינים בכלל מה יש בזה וזה. חבר שלי אמר את זה לפני כמה שנים והייני מסתלבטים על זה ועכשיו הוא מכיר יותר אנימות ממני
אני כל כך מתבייש עד כדי שכתבתי את זה בפרופיל שלי והתמונת מסך בטלפון שלי זה gif של דמות אנימה(הדמות שבתמונה שלי לצורך העניין) עם שיער זז.
אני דיי מתביישת מזה כי חברים שלי כל הזמן אומרים שאנימה זה מפגר ואני כאילו בשקט צופה בזה ואף אחד לא יודע על זה חוץ מאחותי
מה יש להתבייש בזה?
אני לא רואה אבל יש לי שתי חברות שרואות, זה לא מביך בכלל
אם כבר התחביבים שלי מביכים
אני תולעת ספרים ואוהבת את העל טבעי..
אני לא רואה אבל יש לי שתי חברות שרואות, זה לא מביך בכלל
אם כבר התחביבים שלי מביכים
אני תולעת ספרים ואוהבת את העל טבעי..
^^
אל תדאגי, רק תזכרי שלצופי אנימה יש iq יותר גבוה.
אל תדאגי, רק תזכרי שלצופי אנימה יש iq יותר גבוה.
אני לא כל כך מרגישה בנוח שיודעים מה אני רואה
שואל השאלה:
גם אני
גם אני
אנונימית
לא מתביישת כאילו כן לפעמים זה קצת הרבה קרינג' לדבר על זה וזה לא יהיה הדבר הראשון שאני אגיד לבן אדם שאני פוגשת אבל עם חברות אני כל הזמן עושה דברים שקשורים לאנימה במידה כזאת או אחרת חח