9 תשובות
אצלנו לכולם
לרוב כן לא לכןלם תלוי בביהס
לגרויות חיצוניות עושים בדרך כלל 2 מתכונות ממה שזכור לי מהתיכון..
שואל השאלה:
אכן כן
יוו איזה כיף לך מה זה מותאם כאילו? מה אתה עושה?
שואל השאלה:
כן, אני עושה 4 שאלות במקום 5 ומורה למתמטיקה "מלווה" אותי (תקראי את הביו שלי ותביני למה מגיעות לי ההטבות הללו)
לא בהכרח
אצלי בזמנו רוב הכיתה נכשלה, אני עברתי ביחד עם עוד כמה, כולם עשו מחדש.
אתה 5?
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות
אני אישית מרגיש שזה מיותר שאני אעשה שתי מתכונות כשבראשונה הלך לי ממש טוב, אפילו המורה שלי למתמטיקה ש "עברה" איתי על המבחן אמרה שהוא נראה טוב (יש לי מבחן מותאם)