7 תשובות
אני חושבת שלא
כשאתה שואל שאלה, אתה צריך שאלה.
שואל השאלה:
אז זה אומר שימחקו לי את זה?
אז זה אומר שימחקו לי את זה?
לפעמים מוחקים אבל אם זה קורה תכתוב אותו דבר אבל תנסה להוסיף סימן שאלה בסוף
שואל השאלה:
כן אבח זה לא אלגוריתם, יש פה נאמנים שבודקים את השאלות ואם הם ימחקו אותם אז כנראה שיש סיבה, והם ישימו לב אם אני אודיע הודעה ופשוט אוסיף סימן שאלה, לא חבל לנסות לרמות אותם?
כן אבח זה לא אלגוריתם, יש פה נאמנים שבודקים את השאלות ואם הם ימחקו אותם אז כנראה שיש סיבה, והם ישימו לב אם אני אודיע הודעה ופשוט אוסיף סימן שאלה, לא חבל לנסות לרמות אותם?
לפי חוקי האתר (עמוד שבע)
"שאלה צריכה לכלול מילת שאלה וסימן שאלה. שאלות המנוסחות כבקשה או אמירה, ימחקו."
זה אסור. בחירה שלך
"שאלה צריכה לכלול מילת שאלה וסימן שאלה. שאלות המנוסחות כבקשה או אמירה, ימחקו."
זה אסור. בחירה שלך
שואל השאלה:
הבנתי, אמחק
הבנתי, אמחק
באותו הנושא: