7 תשובות
אל תפגישי בניהם
שואל השאלה:
לספר לו ? הוא לא יעלב ואז ייפרד ממני ?
אנונימי
אני לא חושבת
תגידי לו שההורים שלך לא הכי תומכים בקשרים ובשבילך ובשבילו לא ללחוץ על להפגיש בניהם כי זה יעשה רע לקשר
אם הוא אוהב אותך הוא יבין
תספרי לו ותגידי את דעתך ואין מה לעשות צריך לעשות הכל למען האהבה אבל תעשי את זה רק עם משהו רציני
תסבירי לו, אני בטוחה שהוא יבין
ותיפגשו רק אצלו
אל תתייחסי אליהם, תעשי מה שבא לך..
מסכנים הבנים האתיופים אתן עושות מהם צחוק
אנונימית