17 תשובות
11 פרו קרע לי את הכיס
היה לי 8+
התקלקל לי לפני שבועיים אז החלפתי ל7+
אני לא רציתי את זה פשןט לא הייתה לי ברירה
שואל השאלה:
7+ גם ממש טוב
אנונימית
8 פלוס אבל הרסתי לו את האמא אז עכשיו אני עם 6 פלוס
מחליפה ל11 בעזרת ה
שואל השאלה:
sorry brother
איפה קנית? וכמה עלה?
אנונימית
בקניון הגדול בזו מובייל 5250 כן אכל אותי
בבסט מובייל
שואל השאלה:
מה-
זה יקר ממש
אני קונה אייפון 11 ב2854 שקל באילת
אנונימית
כן אבל קניתי את בפרו בגלל המסך
שואל השאלה:
אהה אוקי
אני לא הייתי משלמת מחיר כזה על פלאפון
עם מחיר כזה הייתי טסה לחול
אנונימית
אני גם אבל את מכירה את זה שאת רוצה להתחדש ממש
הייתי עם 6 מקודם
6 חחחלחח לא התקלקל אז לא קניתי חדש
6 אנשים