3 תשובות
כי אנחנו זה דבר אחד הם זה דבר שני. בארץ לא רוצמם להגיע למצב שלהם.
שואל השאלה:
^לא הבנתי למה אתה מתכוון
^לא הבנתי למה אתה מתכוון
אנונימית
שום דבר פה לא עשה אותה כמות רעש לדעתי, למען האמת לא יודעים למחות בישראל, זה מה אנחנו לא משיגים כלום. האזרחים לא משקיעים בזה מספיק, והאזרחים כוללים את המפורסמים.
באותו הנושא: