9 תשובות
הרבה אוהבים אותם,אני אישית אוהבת עפרונות רכים יותר,אני משתמשת בעפרונות של prismacolor.(אם את קונה אני לא ממליצה מהארץ,זה חצי מחיר באמזון...)אבל זה ממש תלוי למה את מתחברת.גם אני התלבטתי אם לקנות את החברה שהראת אז הלכתי לחנות אומנות שמוכרת בבודדים וקניתי עיפרון אחד לנסות.
בהצלחה!
שואל השאלה:
הבנתי חח..קניתי באיביי את הסט
יש לי את הפריזמהקולור פרימייר סט 48 צבעים.הם רכים נורא .חשבתי להרחיב קצת את הגוונים..נראה לי שעדיף לקחת כבר את הסט 150 צבעים של פריזמהקולור.זה חצי מחיר מהפאבר קסטל
ותודה על התגובה מאוד עזרת
אנונימית
זה בדיוק מה שעשיתי(:שווה כל שקל
שואל השאלה:
המחיר הכי זול לסט פריזמהקולור 150 באיביי הוא בין 450-500 שקל מינימום נכון?
אנונימית
כן,אני קניתי ב-470 באמזון.
אני לא אהבתי ,כן הם איכותיים אבל לא שווים את זה
פאבר קאסטל מעולים
לדעתי כן
ברור. זה בין החברות היותר טובות שיש. (לטעמי לפחות)