11 תשובות
הייתי רוקדת עם חברות פשוט ליידו
זה קרה לי כמה פעמים והמשכתי להתנהג כרגיל רקדתי נהנתי
זה קרה לי כמה פעמים והמשכתי להתנהג כרגיל רקדתי נהנתי
אי אפשר לפספס אותי אני מוזרה ובולטת מדי במסיבות
אנונימית
קרה לי
הוא פשוט שם לב אלי
אבל הייתי רוקדת כדי שהוא יסתכל
הוא פשוט שם לב אלי
אבל הייתי רוקדת כדי שהוא יסתכל
אה אם זה היה קורה באמת הייתי מתחבאת אבל במידה למצב שכתבת הייתי פשוט נמצאת באזור לידו.
הייתי מצטלמת בפוזות סקסיות כזה
אנונימית
צוחקת מלא עם חברים ורוקדת.
אם יש ידיד טוב שלי שלידי אני פשוט אגרום לו לקנא(אני יודעת שאני נשמעת כמו ילדה קטנה אבל אין כמו התענוג לגרום לאקסים לקנא)
אם יש ידיד טוב שלי שלידי אני פשוט אגרום לו לקנא(אני יודעת שאני נשמעת כמו ילדה קטנה אבל אין כמו התענוג לגרום לאקסים לקנא)
מה בנות למה שתעשו את זה 0.0
למה אתן צריכות תשומת לב מהאקס? הולכים אומרים שלום וזהו
למה אתן צריכות תשומת לב מהאקס? הולכים אומרים שלום וזהו
^^
זה לא ילדותי
זה לא ילדותי
אנונימית
בכלל לא
דוגמה לבן אדם שהוא וציניות לא החברים הכי טובים
אנונימית
הייתי שם עליו פס שילך לחפש (סליחה על השפה בלי מינוסים בבקשה..)
באותו הנושא: