6 תשובות
אנשים בצ'אט
בצד יש אפשרות להגיע לשם
פשוט כל אחד כותב משהו ואפשר לפנות בפרטי לאנשים וכאלה
שואל השאלה:
אה זה לא כאילו קבוצה עם כמה אנשים??
לא
זה מסרים כזה
כמה חברים יש לעט
זה רק עט!!
אנונימי
אנונימי מבדר