4 תשובות
זה לא ביג דיל, טיפה לא נעים וזהו, ואחר כך נשאר הרבה זמן ריח של אקונומיקה בידיים.
צריבה
זה קצת שורף,
אבל צריך להזהר מזה.
אבל צריך להזהר מזה.
באותו הנושא: