6 תשובות
אפשר לכתוב פשוט בלי ה"to", זה ישמע יותר טוב
שואל השאלה:
ועוד שאלה, עדיף לכתוב love או heart?
מה יותר יפה?
אנונימית
את יכולה לכתוב את שניהם אבל יכול להיות שיהיו כאלה שלא יבינו את הביטוי "heart", עדיף לכתוב "my love"
שואל השאלה:
ושאלה אחרונה חחח,
48th זה נכון? זה לפי הגוגל תרגום חחח
אנונימית
מה שכתבת הוא בסדר גמור, ואת יכולה לכתוב heart, אנשים יבינו ראיתי כמה פעמים שהשתמשו בזה, זה פשוט פחות קביל