התחברות
הרשמה
יש כאן אנשים שמשתתפים בכיצה הארצית למדעי המוח? מה יש במבחן מיון?
1 ביוני 2020, 23:38
מכון ויצמן
מדעי המוח
מיונים
מדע
בגרות
תשובה אחת
עשית אותו כבר?
d
dinah
באותו הנושא:
המסיבת סיום בכיצה יב זה בפרום?
למה מועצת התלמידים הארצית לא עושה עם זה כלום?
סקר : שמעתם על מועצת התלמידים והנוער הארצית?
אנשים שמשתתפים ב no fap
אני רק בכיצה ז' ואני מרגישה עליי אצ כל הלחץ בעולם
הזמינו את כל הבנות בכיצה לנשף סיום תיכון חוץ ממני..
כמה זה מוזר שיש לי חבר שהוא בכיצה ח ואני בט והוא יותר מבוגר ממני בגיל?
גם אצלכן בכיצה בנות רבות מכות בצחוק עם בנים?
מאיפה סליחה על השאלה לוקחים את האנשים שמשתתפים שם?
הייתם משתתפים בתכנית "הרווק"? הייתם משתתפים בתור משתתף? הייתם משתתפים בתור הרווק/ה?
יש לכם רעיונות לאפליקציות שדורשות 2 אנשים משתתפים?