3 תשובות
מסכים איתך
זה ממש לא מבגר ולא הורס את העור כששמים טיפונת מייקאפ בשביל ההרגשה והאיחוד של העור
אם את לא רוצה לשים אל תשימי אבל גם אל תתעסקי בפנים של בנות אחרות כי זה לא עניינך כל אחת תעשה מה שבא לה
אם את לא רוצה לשים אל תשימי אבל גם אל תתעסקי בפנים של בנות אחרות כי זה לא עניינך כל אחת תעשה מה שבא לה
אני בניגוד לרוב הבנות נגעלת מאיפור אני שונאת איפור וחושבת שזה דוחה חחח.. האיפור שאני כן שמה זה מסקרה בריסים ואודם בקטנה ממש
באותו הנושא: