3 תשובות
יש בזה משהו לא אשקר, אני בעצמי לא אוהבת להעלות דברים כאלה לסטורי (כשמישהו מת וכולם מעלים דברים עליו פתאום וכותבים לו על התמונה האחרונה באינסטגרם.. לא אוהבת את זה)
מסכימה איתך דווקא. אני לא הייתי משתפת דברים כאלו בחיים, עכשיו לא כל הפרחות ישתפו ולא כל מי שמשתפץ פרחות.
אני חושב שזה בעיקר קורהכי פרוות רוצות פרסום, גם אם זאת הדרך להשיג אותו
אני חושב שזה בעיקר קורהכי פרוות רוצות פרסום, גם אם זאת הדרך להשיג אותו
שואל השאלה:
גם אני תאמת זה די צבוע לדעתי.. שיתפתי רק את הכתבה עצמה על זה שהוא נהרג אבל לא פוסטים עליו זה טו מאץ כבר בשבילי, ובטח שלא את הפוסט שדיברתי עליו מלא פרחות שיתפו אותו כאילו הוא החייל היחיד שנהרג כשהיה בזוגיות וזה סוף טראגי לאהבה...
גם אני תאמת זה די צבוע לדעתי.. שיתפתי רק את הכתבה עצמה על זה שהוא נהרג אבל לא פוסטים עליו זה טו מאץ כבר בשבילי, ובטח שלא את הפוסט שדיברתי עליו מלא פרחות שיתפו אותו כאילו הוא החייל היחיד שנהרג כשהיה בזוגיות וזה סוף טראגי לאהבה...
אנונימית
באותו הנושא: