3 תשובות
זה בסדר
נראה לי שלא צריך לחכות כל כך הרבה כי את מרעיבה את הגוף, אחרי שלא אכלת לילה שלם גם ככה. חצי שעה גג המתנה זה מספיק
זה מעולה. את קשובה לגוף שלך.
הרבה מאיתנו רגילים לאכול גם כשלא רעבים, ושכחו כבר מה זה רעב אמיתי ומהי הקשבה אמיתית לגוף וזיהוי של אותות רעב/שובע אצלו.
הכי בריא זה לאכול כשהגוף רוצה, ולא לאכול כשהוא לא רוצה :) אז אם מישהו רעב על הבוקר - שיאכל על הבוקר, ואם מישהי לא רעבה עד הצהריים - שתאכל כשמרגיש לה נכון :)