4 תשובות
זה לא בגללם.... ומה השאלה?.. (אם אין שאלה וסתם אמרת את זה לידע כללי אז זה גם בסדר חח)
ודרך אגב- תטעיני את הטלפון (למרות שבטח כבר הטענת מאז)
תטעין*
אנונימית
תווים את הטלפון שלך עוד שנייה נגמרת הסוללה
אנונימית
איכס שני מגעילים עאלק human rights איך זה זכויות אדם אם הוא רוצה שלא תהיה לנו מדינה?? לפלסטינים יש עוד מלא מדינות ערביות מה יש להם לחפש פה??