7 תשובות
אצלי זה 5
זה גם 5
אצלי זה 5, וזה ככה בלפחות רוב המקומות.
5, לא נראה לי שאיפשהו עושים פחות/יותר, אני יודעת שעושים 10 יחידות במגמות שקשורות למחשבים וכאלה
תלוי בביהס שלך לרוב זה 5
אצלנו בביהס כל המגמות בין 15-20 יחל
שואל השאלה:
איך 20 יחל למגמה? איך זה אפשרי בכלל?
אנונימית
ביהס מדעי