4 תשובות
לא מוזר בכלל זה קורה
ואני חשבתי שאני היחידה
הגיוני רק חבל שאתה לא מחיה את השיחה ושולח *אתה* הודעה...
כן.. אתה לא היחיד.. זה לא מוזר
באותו הנושא: