6 תשובות
דיכאון זו הפרעה/מחלה נפשית ואת לבד לא יכולה לאבחן זאת אף עפ מצבי רוח והיום יום שלך
ממליצה ללכת לפסיכולוג שיאבחן אותך בשביל שלא סתם תעלי לעצמך מחשבות
הכוונה שלי שאם היא חושבת שיש לה דיכאון צריך מישהו עם ניסיון שיאבחן אותה כי דיכאון זו לא תקופה וזה לא בכי בלילה זו ליטרלי מחלה שאנשים מתמודדים איתה ביום יום ואם היא באמת חושבת שיש לה אז שתפנה לפסיכולוג זה סבבה לגמרי וגם בלי קשר זה אחלה מקום בשביל לדבר איתו ולפנות אליו כשאת במצב שכזה
נסי לדבר עם מישהו. גם לעבור אבחון מקצועי אם צריך
תשתפי את אמא
מה יש לך להפסיד?
ואם תאובחני בדיכאון, את תקבלי את הטיפול שאת צריכה ותחלימי מזה
אנונימית
זו תקופה והיא תעבור, ומה יעזור לך ללכת לאבחון? אני חושבת שלהרבה זו תקופה קשה גם לי אישית
אנונימית
קודם כל אל תשאירי עם זה לבד. הורים, חברים, יועצת, מדריכה, מורה - לא משנה מי. תמצאי מישהו שאת מרגישה איתן בנוח, מישהו שאת יכולה לסמוך עליו ותספרי את מה שיושב לך על הלב. זה כבר יקל עלייך מאוד.