4 תשובות
לא צריך בכלל לשים את הדברים האלה על המאזניים זה הבריאות שלנו זה קודם לכל דבר
שואל השאלה:
איך אני אשאר בבית? דפקו לנו מבחן לכל יום בשבוע
אנונימית
אין בררה הלימודים כאן כי ההורים חייבים לעבוד אחרת המדינה תקרוס ואי אפשר בכל בית להשאיר את הילדים לבד. לדעתי עוד שבועיים אנחנו שוב בהסגר בנתיים צריך להיזהר
פשוט אל תלכי לבצפר אם יגידו לך משהו תגידי להם שאת דואגת לבריאות שלך