6 תשובות
איזה קרם?^
אנונימית
אצל בנים זה יותר קשה להוריד
אין לי איך לצלם לך
תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשלח לך את האינסטגרם שלי ואצלם לך
ואו אני כבר שנה עם הקרם וזה כלכך מדהים!!זה הרבה יותר עדיף מגילוח כי גילוח חותך את השיערות והקרם מחליש וזה יוצא לבד,אם את צריכה עזרה לבחור איזה קרם רק תאמרי(אגב אצלי רק קרם אחד מוריד לי מושלם)
שואל השאלה:
את מתכוונת לקרם של ויט?
את מתכוונת לקרם של ויט?
אנונימית