3 תשובות
אני בעד עונש מוות לרוצחים בכללי ולהרוס בתים
אני עם fua
עדיף מוות, לשעבד אותם בנקיונות ודברים כאלה זה טיפשי, יש אנשים טובים שזו העבודה שלהם וזה ממש לקחת מהם את הכסף שלהם, אם המדינה תעשה את זה היא אולי תחסוך 5000 שח בחודש אבל זה לא שווה תחיים של המחבל
מיותר