6 תשובות
ההורים שלי
כשלמדתי ההורים שילמו
חצי חצי
אנונימית
כשאני אלמד, אני מקווה בקרוב אז אני מן הסתם אשלם
אבא
אני
וב"ה סיימתי לא מזמן!!