6 תשובות
ההורים שלי
כשלמדתי ההורים שילמו
חצי חצי
אנונימית
כשאני אלמד, אני מקווה בקרוב אז אני מן הסתם אשלם
אבא
אני
וב"ה סיימתי לא מזמן!!
וב"ה סיימתי לא מזמן!!
באותו הנושא: