2 תשובות
יהיה בסדר פשוט תשקיעי קצת יותר בימים הקרובים ותדברי עם מישהו כי זה לא טוב להשאיר רגשות כאלה בבטן
מזדהה ככ. היום היה לי יום חופש ולא עשיתי עבודה למתכונת שאני צריכה להגיש למחר.

תכלס הדרך לשפר את זה זה נטו עבודה עצמית. זה ממש לכתוב לוז וללכת לפי סדר היום הזה. לא לשלול הפסקות ולא להעמיס יותר מידי. העיקר זה לנסות להגיע למטרה שלך לאותו יום.
העבר כבר היה ואין לך איך לשנות אותו
את מחליטה על מה יבוא עכשיו
אז יש לך בחירה:
להתבאס שלא עשית ולהתמרמר על זה
או
ללמוד למה שאת צריכה ולהתקדם

את יודעת מה טוב בשבילך. זו תקופה שעוברת אחכ הכל ישתלם:)