2 תשובות
הכוונה להתכונן למבחן קבלה או להתכונן למגמה עצמה?
אצלנו המבחן קבלה היה פשוט מבחן לוגי סטייל פסיכומטרי אז את יכולה לתרגל את זה מבחינת להתכונן למגמה אין באמת מה להתכונן... מסבירים הכל הכל מהבסיס אצלנו הרוב באו בלי רקע מקדמים בכלל... כעקרון אם את מאוד רוצה להתכונן (למרות שלדעתי באמת אין צורך) תנסי לברר איזה שפה אתם לומדים ופשוט ללמוד אותה למרות שגם יהיה לך הרבה יותר קל טפחות מבלבל ללמוד עם מורה ואפילו המורה שלי אמרה שהיא לא אוהבת ילדים שבאים כבר עם רקע
כעקרון פשוט צריך להבין את הרעיון של השפת תכנות ואיך תכנות עובד
LR1
תלמד את השפות תכנות שאתה יודע שלומדים במגמה