4 תשובות
"אני מפחד מהקורונה"
לא מרגישה טוב, בימי קורונה אסור להגיע ככה לבית ספר
לא הרגשתי טוב,היה מבחן חשוב ולא התכוננתי,נרדמתי,קמתי לשעה אחרונה ולא היה כבר טעם ללכת,לחץ מקורונה,לא מצאתי מסכה
קורונה חח