3 תשובות
ואי זורם לי גל שני.
אבל לא כמו גל ראשון , רק שיסגרו בתי ספר , אבל יהיה מותר לפגוש אנשים
אבל לא כמו גל ראשון , רק שיסגרו בתי ספר , אבל יהיה מותר לפגוש אנשים
שואל השאלה:
לא גל שני עם מוות רק חופש ,פשוט חופש^
לא גל שני עם מוות רק חופש ,פשוט חופש^
אנונימית
שואל השאלה:
שיניתי כי אתה צודק עדיף לנפש שלי לסבול מאשר חיי אדם^
שיניתי כי אתה צודק עדיף לנפש שלי לסבול מאשר חיי אדם^
אנונימית
באותו הנושא: