6 תשובות
אם השיחה לא זורמת אז לא חייב בכוח, יש הרבה דגים בים
באמת שלא חייבים בכוח, אם לא עונה ואיך שאת מרגישה גם, לא באמת אכפת לו.. דברי איתו על זה
שואל השאלה:
אני כתבתי לו:"היי תקשיב,אני מבינה שאתה עסוק ואין לך כל כך זמן אולי נפסיק פה."
והוא כתב :"ממש אבל ממש לא כיף לי איתך"
אבל אני לא רואה שיצא מכל זה משהו
אנונימית
לול מי הוא בכלל.. תפסיקי לדבר איתו.. באמת שיש הרבה בנים מדהימים איי שם
חחח הוא ממש ממש ממש לא בקטע פשוט תעזבי אותו ולכי חפשי מישהו אחר
שואל השאלה:
חח אוי אתם מדהימים.
אנונימית